اهمیت ساخت موزیک ویدیو

اهمیت ساخت موزیک ویدیو

اهمیت ساخت موزیک ویدیو

 

ساخت نماهنگ یا موزیک ویدیو یک انتخاب درست برای گسترش طیف مخاطب است. خیلی از نوازنده‌ها برای قطعات بی‌کلام خود موزیک ویدیو تهیه می‌کنند و این انتخاب مخصوص آثار موسیقایی باکلام نیست. در این متن تلاشی انجام شده برای بازگویی اهمیت ساخت موزیک ویدیو برای هنرمندان عزیز.

 

در دوره کنونی شاید ساخت و انتشار موزیک ویدیو هزینه قابل توجهی داشته باشد اما اطمینان داشته باشید که ارزشش را دارد چرا که این نوع هزینه مثل سرمایه‌گذاری روی خودتان و هنرتان است. شما با تهیه و انتشار یک آلبوم یا تک آهنگ می‌توانید طیف خاصی از مخاطب را به عنوان جامعه هدق قلمداد کنید اما وقتی صحبت از موزیک ویدیو به‌میان می‌آید جامعه هدف شما بسیار بزرگتر می‌شود و موفقیت به شما نزدیکتر.

 

مگر می‌شود تاثیر نور و رنگ را کتمان کرد! امکان ندارد هنرمندی را پیدا کنید که بگوید آهنگ من پرمخاطب بود و بعد از آن یک نماهنگ استاندارد منتشر کردم و با ریزش مخاطب مواجه شدم! یک موزیک ویدیو درست و اصولی چند برابر تاثیر مثبت بر روی هنر شما خواهد داشت. شما برای برندیگ خود حتما به موزیک ویدیو نیاز دارید اما قبل از تهیه آن نیاز به یک برنامه‌ریزی کلی دارید و نیاز است از بایدها و نبایدهای چنین پروژه‌هایی اطلاع داشته باشید.

 

تیم تولید محتوا و تیم مشاوره موسسه فرهنگی و هنری شهنای پیش از شروع پروژه موزیک ویدیوی شما، تمام مراحل را برنامه‌ریزی کرده و در اختیار شما قرار می‌دهد تا با تایید نهایی شما پروژه آغاز شود و برای ما مهم است شما دقیقا از جزئیات تمام مراحل از آغاز تا پایان به شکل شفاف آگاهی داشته باشید. موسسه شهنای تیم ایده‌پردازی تخصصی خود را به‌کار گرفته تا برای هر سبک موسیقی، ایده‌پردازی خاصی صورت بگیرد تا نماهنگ شما از تکراری بودن فاصله داشته باشد و مخاطب به راحتی از اثر شما عبور نکند.

خواندن  مراحل اخذ مجوز تک آهنگ چگونه است؟
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.