چگونه مجوز عکاسی کنسرت بگیریم؟

چگونه مجوز عکاسی کنسرت بگیریم؟

چگونه مجوز عکاسی کنسرت بگیریم؟

 

عکاسی یکی از جذاب‌ترین هنرهای دنیا است. باید عکاس باشید تا بدانید ثبت لحظه‌ها چقدر لذت‌بخش است. برخی حوزه‌ها در دنیای عکاسی نسبت به دیگری مهم‌تر، خطرناک‌تر و یا سخت‌تر هستند. در ادامه می‌خواهیم به چگونگی فراهم شدن شرایط برای یکی از جذاب‌ترین عکاسی‌های دنیا یعنی عکاسی از کنسرت بپردازیم.

 

عکاسی از کنسرت هر عکاسی را وسوسه می‌کند اما بدانید این تجربه نیازمند تجهزیات مورد نیاز و از آن مهم‌تر، آموزش آکادمیک و تجربه بالا دارد. اما با داشتن این‌ها هم همچنان درهای سالن کنسرت به روی شما بسته باقی خواهد ماند چرا که ورود به سالن برای عکاسی از کنسرت شرایط و ویژگی‌های خاص خودش را دارد.

 

یکی از  راه‌ها برای عکاسی از کنسرت این است که با موسسه‌ای کنسرت‌گذار ارتباط باشید. عموما مسئول آفیش عکاس کنسرت، بخش روابط عمومی موسسه فرهنگی و هنری است. آنها می‌توانند شرایط حضور شما را فراهم کنند اما نه به راحتی چرا که باید شما اعتماد آنها را جلب کنید. تصور نکنید با یک تلفن از سوی شما کسی اجازه می‌دهد با تیم برگزار کننده به سالن بروید!

 

به عنوان عکاس با رسانه‌هایی کار کنید که اخبار کنسرت‌ها را همراه با عکس منتشر می‌کنند. شما از طریق این رسانه‌ها با داشتن معرفی‌نامه یا کارت عکاس کنسرت(آنچه نشان دهد شما واقعا با این رسانه همکاری می‌کنید) می‌توانید از کنسرت عکاسی کنید. البته همچنان هماهنگی با موسسه کنسرت‌گذار و حتی سالن اجرا نیاز اصلی شما است.

 

خواندن  اهمیت داشتن وب‌سایت برای هنرمندان
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.