آموزش سنتور غرب تهران

آموزش سنتور غرب تهران

اگر به دنبال  آموزش سنتور در غرب تهران و یا هر منطقه دیگر هستید. پیش از هر چیزی باید به این توجه داشته باشید که یک استاد سنتور باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد و البته نکات دیگر. در این نوشتار از سری مطالب سایت موسسه شهنای با بیان اطلاعاتی می‌پردازیم که دانستن آن‌ها به شما کمک شایانی می‌کند.

 

 

بسیاری از کاربران فضای مجازی در گوگل به دنبال آموزش سنتور غرب تهران هستند. حتی به موسسه شهنای مراجعه کرده و یا تماس می‌گیرند و درمورد مدرس سنتور غرب تهران سوالاتی را مطرح می‌کنند. هنرمندان زیادی هستند که می‌توانند به شما نوازندگی این ساز را آموزش دهند اما قطعاً تفاوت‌هایی بین آن‌ها وجود دارد.

 

حتماً پیش از انتخاب مدرس سنتور از سابقه هنری او اطلاعات کافی به دست بیاورید. به صفحات مجازی او رجوع کنید و نامش را در گوگل جست‌وجو کنید. با خودش صحبت کنید و بدانید چه برنامه‌ای برای شما و دیگر هنرجویان خود دارد. در همین قدم می‌توانید از نحوه پاسخگویی او کمی اطلاعات از چگونگی و کیفیت ارتباط کلامی مدرس به دست آورید.

 

لازم است از متد آموزشی او نیز مطلع شوید. آیا از روی کتاب خاصی به شما درس می‌دهد و یا علم خودش را به شما منتقل می‌کند؟ ببینید در خارج از کلاس سنتور چقدر به شما تمرین می‌دهد و چه درخواست‌هایی از شما دارد. به یاد داشته باشید یادگیری هر چیزی نیاز به پشتکار و تمرین دارد. هیچ یک از نوازندگان موفق و حرفه‌ای یک شبه یا به شکل تصادفی به موفقیت نرسیده‌اند.

خواندن  نکات مهم یادگیری سنتور

 

حتماً برای انتخاب نهایی مدرس استاد سنتور با افراد مطلع مشورت کنید. همان طور که گفته شد موسسه شهنای می‌تواند به شما در پیدا کردن و انتخاب مدرس سنتور غرب تهران و یا هر منطقه دیگر کمک کند. یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب استاد ساز این است که هر چقدر علم داشته باشد هم شاید نتواند به درستی علم خود را به شما منتقل کند. این یکی از دلایل مهمی است که شما نیاز به مشورت با افراد مطلع و قابل اعتماد دارید. استاد سنتور شما باید بتواند ساز خوبی برای خرید به شما معرفی کنید و حتی در مسئولیت انتخاب و خرید ساز و متعلقاتی نظیر کیس سنتور را خودش بر عهده بگیرد. مدرسین معتمد موسسه شهنای از این دسته هستند و شما با خیال راحت می‌توانید فکر خود را درگیر یادگیری کنید و مسائل جانبی را انجام شده بدانید.

 

متد آموزشی نیز موردی است که نباید ساده از کنار آن عبور کرد. هر مدرسی نحوه تدریس خود را دارد و شاید بالا بودن دستمزد برخی اساتید به همین دلیل باشد. به شکل دقیق‌تر باید گفت اگر شما 5 مدرس سنتور مقابل خود برای انتخاب داشته باشید که دستمزد یکی از آن‌ها دو یا چند برابر مدرس دیگر است، اصلاً جای تعجب ندارد. سطح علمی، سابقه و تجربه، متد تدریس، پیگیری سطح یادگیری هنرجو و چندین مورد دیگر همگی از عوامل بالا و پایین بودن دستمزد یک مدرس ساز است. موسسه فرهنگی و هنری شهنای نیز برای جوابگو بودن به همه نوع درخواست از سوی هنرجویان و هنردوستان، می‌تواند بسته به میزان بودجه شما، هدفتان از یادگیری سنتور و دلایل دیگر، استاد مناسب شما را معرفی کند.

خواندن  آلبوم امین جهانگیری با نام هم نشین منتشر شد.

 

به یاد داشته باشید مشاوره کارشناسان موسسه شهنای برای آموزش سنتور غرب تهران و یا هر منطقه دیگر برای شما کاملاً رایگان خواهد بود. شما برای هرگونه فعالیت موسیقایی می‌توانید با این موسسه در تماس باشید.

 

 

2 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.