برنامه حذف صدای خواننده

برنامه حذف صدای خواننده

برنامه حذف صدای خواننده

 

شاید شما هم از آن دسته خوانندگان جوانی باشید که برای تمرین، امتحان و یا از روی علاقه قصد دارید موسیقی بی‌کلام آثار مختلف جدید و قدیمی را داشته باشید و آن اثر را روی قطعه بی‌کلام بخوانید و با صدای خودتان آن را بشنوید. در ادامه این مطلب از سری مطالب سایت موسسه فرهنگی و هنری شهنای قصد داریم چند برنامه حذف صدای خواننده را به شما معرفی کنیم. از حالا به بعد می‌توانید هر آهنگی را با صدای خودتان بشنوید!

 

 

برنامه حذف صدای خواننده برای آیفون

 

moises

اپلیکیشن Moises

هوش مصنوعی حوزه موسیقی را دستخوش تغییرات زیادی کرده است. این تکنولوژی در اپلیکیشن Moises شما را یاری می‌دهد تا وکال خواننده را از موسیقی جدا کنید. با برنامه Moises حتی می‌توانید لاین سازهای مختلف را نیز جدا کنید.شما در نسخه رایگان این برنامه می‌توانید هر ماه ۵ اثر را  توسط هوش مصنوعی تغییر دهید و هر فایل نهایتاً باید پنج دقیقه باشد.

 

اپلیکیشن Moises در ۴ مرحله‌ شما را به نتیجه دلخواه خود می‌رساند که به شرح زیر است:

 

  • اثر را انتخاب کرده و آپلود کنید.

  • اپلیکیشن Moises وکال و سازهای اثر را به ۲، ۴ یا ۵ آهنگ جدا می‌کند. هوش مصنوعی این برنامه قادر به تشخیص ریتم و آکورد نیز هست.

  • در مرحله سوم شما می‌توانید آثار ایجاد شده را را هر طور که دوست دارید ادیت کنید.

  • از نسخه دلخواه خروجی بگیرید و از آن لذت ببرید.

 

 

Remove Vocals

اپلیکیشن Remove Vocals

ویژگی مهم برنامه Remove Vocals رابط کاربری ساده آن است که به سادگی شما را به آنچه می‌خواهید می‌رساند. این نرم‌افزار نیز مثل نرم‌افزارهای مشابه به شما امکان می‌دهد که لاین‌های یک اثر موسیقایی را تفکیک کنید و حتی با لاین دیگری جایگزین کنید.

 

 

Vocal Extractor

اپلیکیشن Vocal Extractor -Karaoke Maker

برنامه Vocal Extractor -Karaoke Maker نیز فضای ساده‌ای دارد و شما را گمراه نمی‌کند.

 

کار با برنامه Vocal Extractor ساده است زیرا رابط کاربری ساده و جذاب دارد. در این برنامه از فناوری Deep Learning استفاده شده که به راحتی لاین‌های موسیقی را تفکیک می‌کند.

 

برنامه حذف صدای خواننده برای اندروید

 

moises

اپلیکیشن Moises

اپلیکیشن Moises برای سیستم عامل اندروید نیز طراحی شده است و یکی از بهترین نرم‌افزارهای موبایل برای جداسازی وکال از آهنگ است. اگر شما از گوشی هوشمندی استفاده می‌کنید که از اندروید پشتیبانی می‌کند حتماً این اپلیکیشن را نصب کنید. محیط برنامه و روش استفاده از آن مثل نسخه آیفون است.

 

 

SplitHit

 

اپلیکیشن SplitHit

اپلیکیشن SplitHit به شکل کاملاً پیشرفته می‌تواند لاین‌های یک آهنگ را جدا کند. هوش مصنوعی این برنامه به شما اجازه می‌دهد لاین‌های تفکیک شده را جداگانه ذخیره کنید. اپلیکیشن  SplitHi مجهز به اکولایز و ابزار تقویت صدا نیز هست.

 

 

 

singplay

اپلیکیشن Sing Play

در میان اپلیکیشین‌های مشابه Sing Play یکی از بهترین‌ و ساده ترین‌ برنامه‌های جدا کردن صدای خواننده از موزیک. برای جداسازی لازم آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و گزینه Start را انتخاب کنید.

 

 

 

unMix

اپلیکیشن unMix

این نرم‌افزار نیز مثل دیگر نرم‌افزارهای مشابه فضای ساده‌ای دارد و قادر است صدای سازهای مختلف و وکال را جداسازی کند و در اختیار شما قرار دهد. خیلی از موزیسین‌ها و خواننده‌هایی که دوست دارند آثار مورد علاقه خود را با صدای خودشان بشنوند از این برنامه استفاده می‌کنند.

 

برنامه حذف صدای خواننده برای ویندوز

 

 

AudioDirector

برنامه AudioDirector

 AudioDirector برنامه‌ای است که با هر اندازه تجربه استفاده از این قبیل برنامه‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید. تنها در سه مرحله و زمانی بسیار کوتاه می‌توانید صدای خواننده و لاین سازها را جدا کنید.

 

 

 

Adobe Audition

برنامه Adobe Audition

اگر مبتدی هستید بهتر است از این برنامه استفاده نکنید. Adobe Audition با جدا کردن زیر و بم‌های مختلف در آهنگ، صداها را حذف می‌کند. همچنین در این برنامه می‌توانید  فرکانس‌هایی را که می‌خواهید حذف یا انتخاب کنید.

 

 سایت‌های حذف صدای خواننده از روی آهنگ

 

 

phonicmind

Phonicmind

این سایت با بهره‌گیری از هوش مصنوعی پیشرفته، یکی از بهترین‌ها در میان سایت‌های مشابه است. عملکرد آن در جداسازی صدای خواننده از موزیک بسیار حرفه ای بوده چرا که از  Deep Learning برای تعلیم هوش مصنوعی آن استفاده می‌شود. Deep Learning  به شکل مداوم و همیشگی و با سرعت بالا به موسیقی گوش می‌دهد تا عملکرد بهتری داشته باشد.

 

 

 

 

LALAL.AI

 

LALAL.AI  نیز انتخاب مناسبی است. با کمک این سایت می‌توانید لاین‌های مختلف یک اثر موسیقایی را حذف کنید. نکته قابل توجه استفاده از این سایت این است که در طول انجام کار با افت کیفیت مواجه نمی‌شوید.

 

 

در این نوشتار سعی شده بهترین‌های هر پلتفرمی به شما معرفی شود و امید است مفید واقع شود. شما هنرمند گرامی جهت هر گونه همکاری موسیقایی می‌توانید با موسسه فرهنگی و هنری شهنای تماس بگیرید.

 

موسسه شهنای

 

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.