معرفی سایت تغییر صدا با هوش مصنوعی

معرفی سایت تغییر صدا با هوش مصنوعی

معرفی سایت تغییر صدا با هوش مصنوعی

 

 

در چند ماه گذشته در فضای مجازی با آهنگ‌ها و ویدیوهایی مواجه شدیم که در آن آثار خواننده‌های جوان با صدای خواننده‌های دیگری حتی هنرمندانی که دیگر در کنار ما نیستند شنیده می‌شود. این تغییر صدا با استفاده از هوش مصنوعی انجام می‌شود. هوش مصنوعی صنعتی است که در صنایع مختلف جای خود را باز کرده و موسیقی نیز از این قاعده مستثنا نبوده است. در ادامه به معرفی سایت‌های معتبری که این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند می‌پردازیم.

 

 

Murf.AI

Murf.AI هوش مصنوعی تقلید صدا

Murf.AI سایتی است که به شما قابلیت تبدیل متن به صدا و تقلید صدا را داده که با دقت عمل بالا می‌توانید نتیجه بسیار خوبی داشته باشید. هوش مصنوعی مورف به شما اجازه داده که صداهای مختلفی را با لهجه‌های گوناگون و همچنین زبان‌های مختلف، انتخاب کنید.

مزایای استفاده از  Murf.AI

  • کیفیت خروجی مناسب : هوش مصنوعی مورف با اتکا به بانک صدایی گسترده و حرفه‌ای خود می‌توانید خروجی بسیار مناسبی برای شما به همراه داشته باشد.

 

  • استودیوی شخصی : شبیه برنامه‌های صدابرداری و تنظیم پروژه شما ذخیره می‌شود و در آینده قابل دسترسی است.

 

 

  • موسیقی در پس‌زمینه : در هوش مصنوعی مورف شما می‌توانید یک موسیقی به پس‌زمینه فایل اصلی خود اضافه کنید.

گفتنی است استفاده رایگان از این وبسایت محدود است و شما برای فعالیت گسترده باید اکانت این وبسایت را تهیه کنید.

 

 

 

Altered AI

هوش مصنوعی تقلید صدا Altered AI

شما در برنامه هوش مصنوعی تقلید صدا Altered AI علاوه بر شخصی‌سازی صدا، می‌توانید لحن را نیز تغییر داده و حتی لهجه به آن اضافه کنید.  Altered AI  به شما این امکان امکان را می‌دهد که متن را به صدا تبدیل کنید.

 

 

 

Respeecher

هوش مصنوعی تقلید صدا Respeecher

یکی از ویژگی‌های وبسایت Respeecher این است که فضای ساده‌ای دارد و اگر تجربه‌ زیادی در این زمینه ندارید، می‌توانید به راحتی از این هوش مصنوعی استفاده کنید و صدای مورد نظر خود را به دست آورید.

 

 

شبیه ساز صدا Play.ht

از طریق هوش مصنوعی Play.ht می‌توانید انواع صدا را انتخاب کرده و متنی را تایپ کنید که آن را به صدای طبیعی انسان تبدیل می‌‌کند. شما پس از اتمام کار می‌توانید با دو فرمت صدا MP3  و WAV خروجی خود را دانلود کنید. هوش مصنوعی Play.ht بیش از 570 لهجه و صدا را در اختیار شما قرار داده است.

 

موسسه شهنای

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.