چرا باید موسسه فرهنگی مجوز تک آهنگ را اخذ کند؟

چرا باید موسسه فرهنگی مجوز تک آهنگ را اخذ کند؟

چرا باید موسسه فرهنگی مجوز تک آهنگ را اخذ کند؟

 

 

گاهی در جمع‌های دوستانه اهالی موسیقی شنیده می‌شود که هنرمندان درباره فعالیت‌های غیرموسیقایی خود که صحبت می‌کنند به این نتیجه می‌رسند که ای کاش می‌شد هیچ کاری نمی‌کردند و فقط وقتشان را صرف موسیقی می‌کردند. قطعا این نوع نگاه درست است و قابل دفاع. هر کسی برای خودش وظیفه‌ای دارد. برای کسی که خودش می‌داند  ذاتاً هنرمند است انجام کارهای غیرهنری بسیار فرسایشی و غیرقابل تحمل است. یکی از دلایلی که پیشنهاد می‌دهیم اخذ مجوز از ارشاد را به موسسه فرهنگی و هنری بسپارید همین موضوع است. کار هنری با شما و ورود به مراحل اداری با شرکت فرهنگی و هنری.

 

 

همان‌طور که می‌دانید شخص حقیقی به شکل محدود می‌تواند فقط برای اخذ مجوز تک آهنگ اقدام کند. به گفته هنرمندانی که خودشان اقدام به این کار کرده‌اند مدت زیادی زمان برده تا تایید یا عدم تایید ترانه صادر شود و تا پایان مراحل اخذ چنین مسئله‌ای وجود داشته است. متاسفانه احتمال دارد در چنین شرایطی هنرمندان عزیز در لحظه تصمیم اشتباهی بگیرند و قید مجوز را بزنند و مسیر هنری آنها به کلی تغییر کند در آینده با مشکلاتی مواجه شوند.

 

عموما آن موسسه فرهنگی و هنری که وظیفه دارد مجوز شما را بگیرد وظیفه خود می‌داند پیگیر اخذ مجوز شما باشد و شما را لحظه به لحظه در جریان قرار دهد. موسسه فرهنگی و هنری شهنای آماده ارائه خدمات اخد مجوز تک آهنگ، اخذ مجوز آلبوم، اخذ مجوز اجرای صحنه‌ای و حتی تولید و نشر آثار موسیقایی است. شما می‌توانید برای پیدا کردن پاسخ سوال‌های خود با موسسه فرهنگی و هنری شهنای در تماس باشید.

خواندن  ترانه مهم‌تر است یا ملودی!
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.