اهمیت پخش موزیک در پلتفرم‌های بین‌المللی

اهمیت پخش موزیک در پلتفرم‌های بین‌المللی

اهمیت پخش موزیک در پلتفرم‌های بین‌المللی

 

 

برای رسیدن به موفقیت نباید همیشه کاری که دوست دارید را انجام بدهید بلکه باید کاری که لازم است را انجام دهید. اگر می‌خواهد در حرفه خود جدی گرفته شوید باید به آن جدی نگاه کنید. با توسعه فضای اینترنت و وسعت رسانه‌های تخصصی موسیقی، اشتباه است اگر بخواهید هنرتان را به مرزهای کشور خودتان محدود کنید.

 

اگر یک خواننده یا موزیسین جویای نام هستید باید بدانید که افراد موفق و مطرح این حوزه بی‌دلیل کاری را انجام نمی‌دهند. برای مثال به پروفایل اینستاگرام چند نفر از آنها رجوع کنید و بخش های‌لایت را با دقت ببینید. بله درست است. در تمام پلتفرم‌های بین‌المللی حضور فعال دارند و به پخش جهانی موزیک پرداخته‌اند. برای هر کدام تولید محتوای اختصاصی انجام می‌دهند و حتی به مرحله کسب درآمد هم رسیده‌اند. گره خوردن هنر موسیقی با صنعت موسیقی می‌تواند به توسعه فعالیت شما کمک کند. سال‌ها به دنبال موسیقی بوده‌اید چرا که عاشقش بودید و برای موفقیت در آن از بعضی خواسته‌های خود گذشته‌اید. گویا وقت آن رسیده که به رویاهای خودتان نزدیک‌تر شوید!

 

با پخش آثار موسیقایی خود در پلتفرم‌های بین‌المللی نظیر اسپاتیفای، اپل موزیک، ساند کلود و حتی یوتیوب به بلندپروازی خود ادامه دهید و تلاش کنید مخاطبان خود را از بین تمام انسان‌های روی کره زمین که به اینترنت دسترسی دارند انتخاب کنید. به برندینگ خود فکر کنید و مسیری که شما را به سمت کسب درآمد از برخی پلتفرم‌های بین‌المللی می‌رساند.

 

موسسه فرهنگی و هنری شهنای می‌تواند در پخش بین‌المللی موزیک در پلتفرم‌های مختلف شما را یاری کند. کارشناسان موسسه شهنای برای انتقال تجربیات خود به شما و همچنین پاسخگویی به سوالات شما آمادگی کامل دارند.

خواندن  چرا باید موسسه فرهنگی مجوز تک آهنگ را اخذ کند؟
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.